Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

Αγαπημένα Αυγούστου

στις 9/02/2014 12:16:00 μ.μ.

Καλημέρα κορίτσια μουΈχω στεναχωρεθεί τόσο πολύ που τελείωσε το καλοκαίρι που έχω πέσει σε κατάθλιψη, είναι η αγαπημένη μου εποχή και δυστυχώς τρεις μήνες είναι πολύ λίγοι για να προλάβουμε να πάρουμε αρκετή γεύση.


Ο μήνας Αύγουστος έφυγε και η αλήθεια είναι ότι δεν έκανα πολλές αγορές γιατί ήταν μήνας άδειας και θάλασσας.

Τα προϊόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο ήταν το αντηλιακό μου και ένα bronzer γιατί δεν ήθελα να μου ήμουν πολύ βαριά βαμμένη λόγω του καιρού.


Το αντηλιακό που συστήνω ανεπιφύλακτα και το θεωρώ από τα καλύτερα είναι της Frezyderm το Second Skin Sun Screen New Velvet Technology με spf50. Είναι μακράν ότι καλύτερο έχει δοκιμάσει στο πρόσωπο μου και το φορούσα όλες τις ώρες κάθε μέρα ακόμα και το απόγευμα στη βόλτα. Είναι απαραίτητο για όλες μας διότι ο ήλιος είναι κακός με τις γυναίκες και ύπουλος, οπότε έδωσα βάση στην αντηλιακή προστασία.

To Bronzer από την Physicians Formula εκτός από την ηλιοκαμένη όψη που έδινε, άφηνε και μια μικρή λάμψη στα ζυγωματικά, οπότε σε συνδυασμό με το ρουζ από την Nyx σε απόχρωση Summer Peach ήταν ο τέλειος συνδυασμός που προτιμούσα καθημερινά για το πρόσωπο μου.

Στα μάτια ήμουν πολύ απλή με μια σκιά Color Tattoo στην απόχρωση Pink Gold και μάσκαρα. Απλά, λιτά, σαγηνευτικά.

Στα χείλη έβγαλα όλο τον Αύγουστο με το Lip Gloss της Nyx σε απόχρωση Nude Pink.

Κρέμα χεριών χρησιμοποίησα αποκλειστικά και μόνο τη Hand Cream από Body Shop, με άρωμα φράουλα και έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη.

Τα νύχια μου τώρα τα είχα μια μπεζ και μία ροζοφούξια. Το Urban Jungle από Essie και το Neon on and on από China Glaze ήταν οι καλύτερες αποχρώσεις για το καλοκαίρι.

Το άρωμα μου για το καλοκαίρι, ήταν, είναι και θα είναι το Bronze Goddess από Estee Lauder, δεν το αλλάζω με κανένα άλλο.

Και βέβαια ένα προϊόν που μου ήταν απαραίτητο όσο και το Lip Gloss μου, ήταν το after nip από Frezyderm διότι τα κουνούπια έκαναν παρέλαση από το σώμα μου και ήταν το μοναδικό που με ανακούφιζε από την ενοχλητική φαγούρα.

Υπόσχομαι τον άλλον μήνα να σας έχω περισσότερα και πιο καινούργια πράγματα.

Κάνε Like στην σελίδα μου https://www.facebook.com/pages/Per-beauty/621223254598007?ref=hl

Και μη ξεχνάτε: Να είστε πάντα όμορφες.
Φιλάκια πολλά






 

Per-beauty Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting