Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

Αγαπημένα Σεπτεμβρίου

στις 10/02/2014 04:11:00 μ.μ.

Καλησπέρα κορίτσια μου


Μπήκαμε και επίσημα στο φθινόπωρο, βγάλαμε τις ζακετούλες από την ντουλάπα και το ρομαντισμό μας από το συρτάρι μιας και το φθινόπωρο όπως και να το κάνεις κρύβει πολύ ερωτισμό και χαλάρωση με αγαπημένα πρόσωπα.



Αυτόν το μήνα δεν έχω πολλά να σας δείξω.

Έδωσα μεγάλη σημασία στα μαλλιά μου διότι μετά τον καλοκαιρινό ήλιο και την αλμύρα της θάλασσας ειδικά τα βαμμένα κόκκινα μαλλιά σαν τα δικά μου ταλαιπωρήθηκαν και ήθελαν αναζωογόνηση. Το Silk infusion από την εταιρία CHI βοήθησε πάρα πολύ στην τροφή και ενδυνάμωση της τρίχας καθώς και κατά κάποιον περίεργο τρόπο έφυγε η ψαλίδα. Το προτείνω για όλους τους τύπους μαλλιών με εφαρμογή 2-3 φορές τη βδομάδα σε ποσότητα ίσης με την έκταση ενός αμυγδάλου.

Τα χείλη, όλο τον Σεπτέμβρη τα είχα nude με απόχρωση από Rimmel Airy Fairy και περίγραμμα από Essence το Satin mauve, εκπληκτικος συνδυασμός.

Ένα μάυρο μολύβι στα μάτια μου από την εταιρία NYX cosmetics, contouring και blush πάλι από NYX το γνωστό και αγαπημένο από όλες τις youtubers Taupe, και πούδρα από πάνω την Stay Matte από Rimmel.

Και τέλος στα νύχια μου τα είχα ή γαλλικό με το υπέροχο Allure από Essie ή το under the Twilight No 859 το οποίο λάτρεψα περισσότερο στα άκρα των ποδιών μου.

Αυτά κορίτσια μου, τον επόμενο μήνα θα σας έχω περισσότερα πράγματα μιας και περιμένω παραγγελίες από Beautyjoint και Feelunique.com


Φιλιά σε όλες. <3 <3

 

Per-beauty Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting