Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

Milani-seche-NYC-NYX

στις 3/13/2014 10:08:00 π.μ.

Σηκώνομαι σήμερα το πρωί και πριν προλάβω να φτιάξω το καφεδάκι μου, χτυπάει το κουδούνι και ακούγεται μια φωνή να λέει "Ταχυδρόμος".
Νομίζω καταλαβαίνετε τι χαρά πήρα.
Μου ήρθε πακετάκι από Αμερική μέσα σε 10 μέρες, ενώ το περίμενα τουλάχιστον σε 25 μέρες και ήταν αναπάντεχο.
Ήθελα πολύ τα πραγματάκια αυτά να τα βάλω στη συλλογή μου, τα λιγουρευόμουν από τις youtubers και έτσι αψήφησα την φοβία μου για τα αμερικάνικα site και τα παρήγγειλα. Βέβαια τα θέλω της γυναίκας δεν τελειώνουν ΠΟΤΕ και οι περισσότερες το ξέρετε αλλά τι να κάνουμε, μια αδυναμία έχουμε και εμείς.
Πάμε λοιπόν στα προϊόντα.
Ήθελα πάρα πολύ να δοκιμάσω ρουζ από την εταιρία Milani και ειδικά την απόχρωση Luminoso αφού όλες οι Ελληνίδες και ξένες B.L. το έχουν και το αγαπούν. Βέβαια πορτοκαλίζει πολύ και έμενα που πάνε περισσότερα τα ροζ προϊόντα αλλά είπα θα βαφτώ και θα το δοκιμάσω να δω αν όντως αξίζει να το έχω στη συλλογή μου.
Μετά είπα να δοκιμάσω τα Lip gloss της εταιρίας NYX. Για αυτά και αν έχω ακούσει, και αν έχω δει reviews και hauls και πολλά πολλά άλλα και είναι όντως ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ίσως τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει και τα συγκρίνω άνετα με high end εταιρίες. Πήρα το Beige που επίσης είναι διάσημο και από τα Xtreme Shine Lip creams το Pinky nude. Δεν έχω λόγια κορίτσια, πραγματικά έχουν την καλύτερη απόδοση που έχω δει σε κρεμώδες προϊόν και να σημειώσω ότι δεν είμαι φίλος των lip gloss αλλά τα συγκεκριμένα, τα ερωτεύτηκα.
Στη συνέχεια πήρα το γνωστό σε όλες σας NYC bronzer στην απόχρωση Sunny. No comments
Και τέλος ένα προϊόν δοκιμασμένο, τεσταρισμένο και μοναδικό, το καλύτερο top coat που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ το Seche Vite dry fast top coat.
Ανυπομονώ να τα δοκιμάσω όλα και σίγουρα θα μπούν στα αγαπημένα του μήνα.
Φιλιά σε όλες σας.
 

Per-beauty Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting