Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Shiseido VS Physician's Formula Sun protection

στις 3/19/2014 11:24:00 π.μ.
Αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση για την Άνοιξη. Ήδη οι βιτρίνες των καταστημάτων έχουν γίνει πολύχρωμες και ζωηρές. Είναι μια αγαπημένη εποχή του χρόνου διότι δεν κρυώνεις αλλά ούτε και ζεσταίνεσαι. Πάντα όταν μπαίνει η Άνοιξη αρχίζω να φοράω make up με δείκτη προστασίας. 
To Shiseido sun protection spf40 είναι το νούμερο ένα αγαπημένο μου foundation σε μορφή compact που μου ταιριάζει τέλεια, έχει σούπερ κάλυψη και με προστατεύει από τις απειλητικές ακτινοβολίες του ήλιου. 
Η τιμή του είναι λίγο τσιμπημένη αλλά μη ξεχνάτε ότι είναι Shiseido, μια από τις καλύτερες High End εταιρίες, και αυτό δεν το λέω εγώ, αλλά εσείς, ξένες και Ελληνίδες.
Αρχική τιμή είναι κοντά στα 34 ευρώ και με το 35% βγαίνει γύρω στα 23 ευρουλάκια, αλλά είναι μια αγορά που αξίζει να κάνεις.
Σας το προτείνω ανεπιφύλακτα, και ειδικά οι κοπέλες που κάνουν αποτρίχωση προσώπου με lazer πρέπει απαραιτήτως να έχουν ένα make up με δείκτη προστασίας. Οπότε αφού θα πληρώσετε στο φαρμακείο αντηλιακή με χρώμα που θα σας βγει στην καλύτερη στα 11 ευρώ, βάζετε άλλο ένα 12ευρω και παίρνετε ένα αξιόπιστο προϊόν και μάλιστα σούπερ καλυπτικό.
Εμένα ήδη μου τελειώνει
Και επειδή ξέρω ότι διανύουμε πολύ δύσκολες εποχές σας έχω μια πιο οικονομική λύση, εξίσου αξιόλογη και καλυπτική. Το sun protection fountadion της Physician's Formula με spf50.
Σας έρχεται κοντά στα 10,3 ευρώ και μπορεί άνετα να συγκριθεί με το Shiseido, συν ένα θετικό ότι έχει δέικτη προστασίας 50, αντί 40 που έχει το πρώτο. 
To βρίσκετε στο iHerb.com.
Εγώ πάντως θα το δοκιμάσω, διότι η τιμή έχει τεράστια διαφορά.


Αν το έχετε δοκιμάσει θα ήθελα την άποψη σας.
Φιλιά θα τα ξαναπούμε.










 

Per-beauty Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting