Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

NARS bronzer "laguna"

στις 2/16/2014 05:23:00 μ.μ.



Καλησπέρα κορίτσια μου
Πολλές youtubers έχουνε αναφέρει αυτό το bronzer και Ελληνίδες αλλά κυρίως ξένες. Είχα την απορία τι έχει τόσο ξεχωριστό και το αγαπούν όλες και το βάζουν στην νούμερο ένα κατηγορία bronzer κατάλληλο και για contouring και για ρουζ(κυρίως το καλοκαίρι με την ηλιοκαμένη όψη).
Έτσι είπα να το δοκιμάσω και εγώ, αν και η τιμή του αρκετά τσιμπημένη, δίστασα στην αρχή και το απέρριψα αλλά μετά μου δόθηκε η ευκαιρία και το παρήγγειλα.
Ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά, αγάπη με όλο το σεβασμό :p . Είπα ΝΑΙ άξιζε τα λεφτά του. Πολλές το συγκρίνουν με το Hoola της Βenefit αλλά μεταξύ μας προτιμώ το Nars και ποιοτικά αλλά κυρίως λόγω απόχρωσης. Δένει τέλεια με την επιδερμίδα μου.
Είναι μια αγορά ακριβή αλλά νομίζω-βασικά είμαι σίγουρη- ότι θα το ξανά προτιμήσω.

Hello girls
Many youtubers mentioned about the NARS bronzer as the BEST in the marker of bronzers and i was curious about it so i said i have to try it on me so i can have my one view.
It's very good for contouring and to use as a blush (especially at the summer with skin with tanned)
It's a little bit more expensive than the Hoola by Benefit but between us i prefer the NARS because it's better with my skin.
I will prefer it again in my next shopping
I loved it, DO YOU???

 

Per-beauty Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting