Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Unboxing with me

στις 2/12/2014 06:49:00 μ.μ.

Είμαι πολύ χαρούμενη σήμερα γιατί παρέλαβα ένα δεματάκι από ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο.

Τα πράγματα τα ήθελα πολύ και ήρθε η ώρα που τα έχω στην ιδιοκτησία μου.(feel lucky)
Το πρώτο και καλύτερο το βλέπετε είναι η αγωγή XL-S medical. Πως αποφάσισα να το πάρω;
Θα σας πω ευθύς αμέσως.
Πάω ένα ωραίο πρωί στο φαρμακείο να πάρω depon και ξαφνικά βλέπω την φαρμακοποιό μας 30 κιλά λιγότερη και έμεινα με ανοιχτό το στόμα. Είπα από μέσα μου πολλά μέχρι να της μιλήσω και να τη ρωτήσω ποιο είναι το μαγικό μυστικό της σιλουέτας της, και μου απαντάει για αυτά τα χάπια, τα οποία είναι φυτικά και χωρίς παρενέργειες. Τι πιο ελπιδοφόρο και συνάμα ενθαρρυντικό;
Εν τω μεταξύ δεν είναι μόνο ότι είναι φυτικά, αλλά σου επιτρέπουν να τρως κανονικά και εκείνα δεσμεύουν τα λιπαρά των τροφών σου. Τέλειο;;;;;;;;;;;;;;;
Βέβαια προσοχή, δεν εννοεί ότι τρως όλη την πίτσα και ότι σουβλάκι βρεις, πίνεις το χάπι και αδυνατίζεις, είναι σε συνδυασμό με υγιεινή διατροφή.
Θα σας κάνω αναλυτικό review μόλις δω τα αποτελέσματα πάνω μου.
Μέχρι τότε τα νεώτερα.

Δεύτερη χαρά πήρα με την κρέμα της Evdermia την caladerm mask.
Αυτή είναι για μένα η νούμερο ένα κρέμα κατά της ακμής, του σμήγματος και της λιπαρότητας.
Έχει μαγική σύσταση κορίτσια και δεν είμαι υπερβολική. Όταν βγάζω σπυράκια- που κατά καιρούς βγάζω αρκετά- την τοποθετώ πάνω στο πρόβλημα και την επόμενη το σπυράκι έχει μαραθεί. Θα σας κάνω μια μέρα αναλυτικό post με φωτογραφίες πως ξεκινάω τη θεραπεία και πως καταλήγω και θα πάθετε πλάκα. Ένα από τα συστατικά που περιέχει είναι και Aloe Vera, σημαντικό δεν βρίσκεται;

Και τέλος έρχεται και το σαπουνάκι του Κορρε με ρόδι
Πάρα πολύ ωραίο σαπουνάκι, φτηνό, πρακτικό, καθαρίζει βαθιά το πρόσωπο, αφήνει λεία την επιδερμίδα και δεν τη ξηραίνει όσο ένα σαπούνι.
Το άρωμά του μεθυστικό.



 

Per-beauty Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting