Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Prevent-Premium (ένα μαγικό λιποδιαλυτικό)

στις 2/11/2014 05:24:00 μ.μ.


Καλησπέρα κορίτσια μου
Είμαι πολύ χαρούμενη που έφτιαξα αυτό το Blog γιατί έτσι θα μου δοθεί η ευκαιρία να μοιραστώ μαζί σας τις αισθητικές και διατροφικές μου "εμπειρίες".
Όλες μας λίγο πολύ ζοριζόμαστε με τα κιλά, άλλες με πολλά άλλες με λίγα, αλλά δεν παύουμε να είμαστε ένας λαός, ο οποίος κατέχει υψηλά ποσοστά παχυσαρκίας σε όλη την Ευρώπη.
Ναι μεν έχουμε τη μεσογειακή διατροφή, που είναι πιο υγιεινή αλλά όπως πολύ σωστά ξέρουμε εμείς οι γυναίκες αποκαλούμε η μία την άλλη "μεσογειακή" γιατί έχουμε παραπάνω "κιλάκια" και κατά κύριο λόγο περιφέρεια και ψωμάκια. Έτσι είμαστε οι Ελληνίδες-τι να κάνουμε- και για αυτό το λόγο καταφεύγουμε σε δίαιτες, πλαστικές κ.ο.κ.Θέλω πολύ να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου με τα προϊόντα "Prevent".Καταρχήν να πω ότι τα βρίσκουμε στα φαρμακεία, είναι φυτικά και δεν έχουν καμία παρενέργεια.
Το Prevent-Premium είναι ένα υποκατάστατο γεύματος, το οποίο αντικαθιστά δύο κύρια γεύματα ημερησίως με σκοπό την απώλεια σωματικού λίπους. Το στάδιο αυτό απευθύνεται σε άτομα που έχουν να χάσουν πάνω από 7 κιλά. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες, φυτικές ίνες, φώσφορο, μαγνήσιο, σίδηρο και γενικότερα ο οργανισμός δεν στερείται τίποτα. Είναι σε μορφή σκόνης, βγαίνει σε 3 γεύσεις, βανίλια-σοκολάτα- καπουτσίνο, περιέχει δοσομετρητή, διαλύεται στο γάλα και έχει απίστευτη γεύση.

Και τώρα ήρθε η ώρα να σας μιλήσω εμπειρικά.
Έπρεπε να χάσω αρκετά κιλά και έτσι μου σύστησαν να επισκεφτώ ένα γιατρό και για την ακρίβεια, παθολόγο ώστε να με βοηθήσει να κάνω το πρώτο βήμα. 
Ξεκίνησα λοιπόν τη δίαιτα (και βέβαια είναι μια αυστηρή  ΔΙΑΙΤΑ και όχι διατροφή, έχοντας να φας μόνο μια φορά στην ημέρα) και έτσι τον πρώτο μήνα έχασα 6 κιλά, ναι καλά διαβάσατε 6 ολόκληρα κιλά και χωρίς γυμναστική. Εδώ είναι πολύ σημαντικό το σημείο, διότι έχασα μεν 6 κιλά στη ζυγαριά, αλλά έχασα περισσότερους πόντους στο σώμα μου δε, το οποίο συνεπάγεται σε καύσιμο λίπους, και το οποίο είναι το ζητούμενο
Κορίτσια δεν σας λέω υπερβολές είναι ένα μαγικό προϊόν το οποίο σμιλεύει το σώμα χωρίς να χρειαστεί να βάλεις νυστέρι (δεν είναι απίστευτο;)
Είδα το σώμα μου μετά από 3 μήνες και δεν το πίστευα.
Υπάρχει όμως ένα μεγάλο ΑΛΛΑ....
Τα προϊόντα είναι πανάκριβα και το κάθε κουτί τελειώνει σε 15 μέρες.
Επίσης να προσθέσω ότι πριν ξεκινήσετε το Premium θα πρέπει να αγοράσετε το Prevent Start το οποίο είναι για τις πρώτες 4 μέρες ώστε να γίνει μια μικρή αποτοξίνωση στον οργανισμό και το διαλύεται μέσα σε νερό.
Θα επιστρέψω με λεπτομέρειες της δίαιτας. Τι πρέπει να τρώτε και πόσο (γιατί η ποσότητα είναι το α και το ω).



Σημείωση: Είναι καθαρά προσωπική μου άποψη και δεν χρηματοδοτούμαι από καμία εταιρία.















 

Per-beauty Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting