Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Μusk (priorities)

στις 2/13/2014 08:52:00 π.μ.

Καλημέρα κορίτσια μου
Μόλις βγήκα από το μπάνιο και άπλωσα το Body lotion των Sephora σε όλο μου το σώμα και αμέσως συνειδητοποίησα ότι δεν σας έχω κάνει ένα review για αυτό το προϊόν.
Διαβάστε με προσοχή
Είναι το καλύτερο musk που έχω δοκιμάσει ποτέ.
Το άρωμα του μεθυστικό
Η διάρκεια του απίθανη-και όμως αληθινή-.
Η τιμή του ΣΟΥΠΕΡ
Και σε περίοδο εκπτώσεων παίρνεις 1+1 δώρο.
Όχι απλά αξίζει, όχι απλά μυρίζει εκπληκτικά, όχι απλά κρατάει, είναι απλά The best body lotion ever.
Βέβαια όλες αυτές οι υπερβολές απευθύνονται σε κοπέλες που τους αρέσει η μυρωδιά musk.
Και το κλασικό των Body shop είναι πολύ ωραίο και διαχρονικό αλλά η διάρκεια του είναι πενιχρή σε σχέση με των Sephora.

Υ.Σ: Αύριο το απόγευμα θα μυρίζουν ακόμα οι πιτζάμες μου. :)
Καλή σας μέρα
Φιλιά σε όλες.

Goodmorning to everyone
I hope you are perfect and having a good time. I just get out from my bathroom and realize that i haven't told you yet fot my favorite body lotion from Sephora, the Musk lotion.
Read carefully
It's the best musk i have ever tried
It's stains a lot to your body
The price is super
It's not only the fact that it deserve their money, it's not only that smells wonderful, is just the BEST BDOY LOTION EVER and i am not overreacted.
Of course if you don't like the smell MUSK you'll find it a little bit bitter.
Buy to everyone
Have a nice day
 

Per-beauty Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting